lepilni trak

Lepilni trak, ki res dobro lepi

Za lepljenje najrazličnejših izdelkov in embalaže se lahko uporabi tak ali drugačen lepilni trak. Običajno uporabimo tistega, ki nam je ravno pri roki, in niti ne razmišljamo o tem, kakšen je, kakšne so njegove lastnosti, dimenzije in podobno. O tem morda začnemo razmišljati šele, ko svojega dela ne opravi tako, kot bi bilo treba, mi pa smo zaradi tega nato precej slabe volje, saj lepljenje ne poteka tako, kot smo si zamislili. Takrat morda začnemo razmišljati o tem, da nikakor ni vseeno, kakšnega izberemo, če z lepljenjem nočemo imeti težav in če hočemo poskrbeti za res učinkovito, hitro in kakovostno pakiranje izdelkov.

Učinkovito lepljenje

lepilni trakoviKakovosten lepilni trak lahko učinkovito poskrbi za lepljenje določene vrste materiala, recimo papirja, kartona in podobno, medtem ko bo na kakšnem drugem materialu manj učinkovit. Prav zaradi tega ga je vedno treba izbrati glede na namen uporabe oziroma glede na to, kaj bomo z njim lepili. Zato je dobro imeti doma, v pisarni, še posebej pa v skladišču, kjer se večkrat srečamo s pakiranjem izdelkov, na zalogi več različnih vrst trakov, pri čemer pa je pametno izbrati takšnega, ki:

  • je čim bolj širok, saj to omogoča lažje lepljenje,
  • ima čim močnejše lepilo,
  • je primeren za lepljenje čim več vrst materialov,
  • ima čim bolj obstojno lepilo.

Kje kupiti?

Lepilni trak je najbolj pametno kupiti v specializirani trgovini, kjer kupujete ves preostali pakirni material. Tam se namreč zelo dobro spoznajo na pakiranje, zato točno vedo, katere pakirne rešitve i dodatki so res učinkoviti in v kakšne namene uporabe se jih lahko uporablja. Pri izbiri vam lahko tudi svetujejo ter vam razložijo, kakšne so razlike med posameznimi vrstami trakov, vrstami lepila in drugimi značilnostmi. Tako se boste lažje odločili, kaj izbrati, saj boste veliko bolje informirani. Prav zaradi tega se vam vsekakor splača obiskati intercommerce.si ter si ogledati njihovo ponudbo različnih možnosti, ki so vam na voljo, oziroma jim poslati povpraševanje ali jih vprašati za strokovni nasvet.