seo optimizacija

Kaj je SEO?

kaj je seo
Kaj je SEO? – Spletnopero.si

SEO je zagotovo nekaj, kar je treba poznati, če imate lastno spletno stran ali želite zgraditi spletni posel. Prav tako ga morajo poznati vsi, ki želijo imeti uspešno spletno trgovino ali na spletu prodajati storitve. Seveda pa ni pomembno le, da veste, za kaj gre, ampak je treba spletno stran prilagoditi tako, da je dobro optimizirana oziroma poleg on-site optimizacije poskrbeti tudi za off-site optimizacijo.

Optimizacija spletnih strani

Če se sprašujete, kaj je SEO, je odgovor preprost – kratica za optimizacijo spletnih strani. Gre za metodo, ki je tako pri nas kot v svetu dobro znana in ki lahko močno pripomore k večji uspešnosti in vidnosti spletnih strani – pripomore namreč lahko k temu, da uporabniki spleta določeno stran lažje najdejo. To pa je tudi glavni razlog za to, da je ta metoda tako pomembna tudi za vašo spletno stran, blog ali spletno trgovino. Dejstvo je, da mora biti danes prav vsaka stran – ne glede na to, kakšna sta njen namen in vsebina – zagotovo optimizirana.

On-site in off-site optimizacija

On-site optimizacija se izvaja na sami spletni strani, kar je vsekakor zelo pomembno, poleg nje pa je zagotovo pomembna tudi off-site optimizacija. Ključni pri njej so linki oziroma povezave z drugih spletnih strani. Vprašajte se, kaj je SEO in premislite, ali ga na svoji strani tudi izvajate? Z njim lahko poskrbimo za to, da naša spletna stran na internetu postane bolj relevantna. Pri tem se uporablja tudi tako imenovane SEO članke.

Čeprav slednji veljajo za dokaj preprosta besedila, pa je vseeno pametno, če vam jih napiše nekdo, ki ve, kaj je treba upoštevati pri takšni vrsti besedil. Na prvem mestu je zagotovo pomembno to, da je besedilo, ki je namenjeno optimizaciji, popolnoma unikatno – torej, da takšnega besedila ni moč najti nikjer drugje na spletu in da nobeden od stavkov v njem ni prepisan od drugod. Le unikatna besedila so namreč uporabna za optimizacijo spletnih strani. Poleg tega pa je pomembno tudi, da vsak tak članek vsebuje določeno število ključnih besed ali fraz, ki so povezane z dejavnostjo, s katero se ukvarjate, produkti, ki jih prodajate itd.