sedež podjetja

Kje registrirati sedež podjetja?

Če registracija na domačem naslovu ni opcija, poslovnega prostora pa v ta namen tudi ne želite najemati, ustrezno rešitev za vas predstavlja virtualna pisarna. Slednja omogoča vse tisto, kar potrebujete, in to po zelo ugodni ceni. Vsak najem pisarne vas bo prišel veliko dražje, saj je virtualna pisarna cenovno zelo ugodna, ob enem pa tudi nadvse praktična rešitev, ki se jo poslužujejo številni podjetniki.

Virtualna pisarna vam omogoči registracijo poslovnega naslova

poslovni naslov in sedež podjetjaSedež podjetja je podatek, ki mora biti javno objavljen v vseh evidencah in ga je treba navesti ob registraciji podjetja. Brez njega podjetja v Sloveniji ni mogoče registrirati, kar v določenih primerih lahko predstavlja problem. Obstajajo namreč dejavnosti in podjetja, ki točnega poslovnega naslova, na katerem opravljajo svojo dejavnost, sploh nimajo oziroma ga niti ne potrebujejo – vsaj za svoje poslovanje ne. Potrebujejo pa ga za registracijo podjetja, pri čemer jim lahko pomaga storitev z imenom virtualna pisarna:

  • ki omogoči registracijo poslovnega naslova,
  • ki je veliko cenejša od najema fizične pisarne oz. poslovnih prostorov,
  • ki omogoča tudi posredovanje vse pošte, namenjene podjetju, direktno na želeni elektronski naslov,
  • ki predstavlja zelo praktično rešitev in jo uporabljajo že številni podjetniki.

Tako za mala kot večja podjetja

Virtualna pisarna je bila osnovana predvsem kot rešitev za manjša podjetja in samostojne podjetnike posameznike, vendar pa to še ne pomeni, da ni primerna prav za vsako podjetje ne glede na njegovo velikost. Tudi večja podjetja danes poslujejo virtualno, terensko ali njihovi zaposleni delajo od doma, zato nimajo potrebe po fizičnih poslovnih prostorih, kjer bi imeli sedež podjetja. Takšna rešitev je tako primerna za vse vrste podjetij, tako majhna kot večja, saj ponuja vse potrebno za to, da lahko podjetja, ki ne potrebujejo lastnih poslovnih prostorov, nemoteno poslujejo na način, ki jim ustreza, ne da bi se morali ukvarjati s tem, kje bo njihov poslovni naslov.

Za to je namreč poskrbljeno z najemom virtualne pisarne, ki poleg same možnosti registracije poslovnega naslova podjetjem in podjetnikom omogoča tudi možnost pošiljanja vse prejete pošte in še razne druge storitve – na primer možnost najema sejne sobe oziroma sobe za sestanek, kadar bi to morda potrebovali. Kaj točno vam bo ponujala vaša virtualna pisarna, pa je odvisno od tega, katerega ponudnika izberete in za kakšen paket se odločite. Večina ponudnikov sicer deluje v Ljubljani, podjetjem pa ponujajo več paketov, med katerimi lahko ti izbirajo.

Sedež podjetja po ugodni ceni

Virtualna pisarna vam omogoča, da sedež podjetja dobite po ugodni ceni. Za to vam ni treba najemati dragih poslovnih prostorov ali opraviti registracije svojega podjetja na domačem naslovu oz. naslovu kakšnega sorodnika, ampak lahko namesto tega najamete virtualno pisarno. Kot pove že njeno ime, ne gre za pravi fizični prostor, ampak možnost, da na določenem naslovu registrirate svoje podjetje brez prevelikih stroškov in na čim bolj enostaven način. Gre za zelo priročno in cenovno ugodno rešitev, ki se jo vsekakor splača poslužiti, saj omogoča veliko za malo denarja. Če potrebujete sedež podjetja in ga ne želite registrirati doma niti ne želite najemati poslovnih prostorov, potem je virtualna pisarna kot nalašč za vas.