Najem poslovnega naslova je zelo uporabna storitev, ki marsikateremu podjetniku lahko olajša poslovanje. Pravzaprav brez nje marsikateri podjetnik sploh ne bi mogel odpreti podjetja. V postopku registracije je namreč treba določiti sedež podjetja, saj brez tega podjetja v Sloveniji ni mogoče odpreti. Kaj narediti, če nimate naslova, na katerem bi lahko registrirali sedež podjetja? V tem primeru lahko slednjega enostavno najamete!
Vsako podjetje potrebuje poslovni naslov
Najem poslovnega naslova omogoča uporabo naslova na dostopni lokaciji v Ljubljani za registracijo sedeža vašega podjetja. Slovenska zakonodaja namreč določa, da je treba ob odprtju podjetja navesti tudi naslov, na katerem bo imelo podjetje sedež in kamor bo prejemalo vso uradno pošto. V sodobnem času, ko je številne dejavnosti možno opravljati od koderkoli, številna podjetja nimajo več poslovnih prostorov, v katerih delujejo, saj teh enostavno ne potrebujejo. Za opravljanje njihove dejavnosti sta dovolj že računalnik in telefon, kljub temu pa potrebujejo naslov, na katerem bo podjetje registrirano. Storitev, ki omogoča najem takšnega naslova, se imenuje virtualna pisarna.
Kaj je virtualna pisarna in kaj vse vam omogoča?
Virtualna pisarna omogoča, da podjetje ali samostojni podjetnik posameznik v najem dobi poslovni naslov, ki ga lahko uporabi za registracijo sedeža podjetja. Gre za storitev, ki je namenjena predvsem manjšim in srednje velikim podjetjem ter samostojnim podjetnikom. Primerna je za vse, ki za opravljanje svojega dela ne potrebujejo fizičnega delovnega prostora, pa tudi tistim, ki svojega podjetja ne želijo ali ne morejo registrirati na domačem naslovu, drugega naslova, kjer bi lahko registrirali sedež podjetja, pa nimajo. Virtualna pisarna omogoča:
- registracijo podjetja na naslovu v Ljubljani,
- najem poslovnega naslova, ki ga lahko podjetje uporablja za prejemanje pošte, ga navede med svoje kontaktne podatke, uporabi na vizitkah ipd.,
- sprejemanje poslovne pošte na naslov virtualne pisarne,
- obveščanje o prejeti poslovni pošti,
- možnost posredovanja ali skeniranja vse prejete pošte.
Hitro do naslova, na katerem lahko registrirate podjetje
Ste se znašli v zagati, saj ne veste, na katerem naslovu registrirati podjetje, ki bi ga radi odprli čim prej? Zelo hitro in enostavno lahko uredite najem virtualne pisarne ter tako dobite poslovni naslov, na katerem boste lahko registrirali podjetje. Vse potrebno za to je možno urediti v enem dnevu in brez kakršnih koli komplikacij. Tako boste najhitreje prišli do naslova, na katerem lahko registrirate podjetje oziroma opravljanje poslovne dejavnosti, ne glede na to, za kakšno dejavnost gre.
Najem poslovnega naslova vključuje tudi vsa potrebna soglasja
Najem virtualne pisarne pa ima še eno veliko prednost – vključuje tudi vsa potrebna soglasja za opravljanje dejavnosti. Za opravljanje dejavnosti na nekem naslovu je namreč treba pridobiti soglasje lastnika nepremičnine. Če to niste vi sami ali pa je solastnikov več, lahko pridobivanje soglasij predstavlja zamudno opravilo ali težavo, če kakšen od (so)lastnikov soglasja noče podati. Tudi v takšnem primeru najbolj enostavno rešitev predstavlja virtualna pisarna, saj vam najem te storitve omogoča, da se vam s pridobivanjem soglasij ne bo treba ukvarjati.
Cena za najem poslovnega naslova je zelo ugodna
Še en razlog, ki govori v prid virtualni pisarni, pa je njena cena. Ta je lahko tudi do desetkrat nižja od cene za najem fizične pisarne, zato se najem virtualne pisarne splača tudi s tega vidika. Najemati fizično pisarno zgolj za to, da bi pridobili sedež podjetja, gotovo ni smiselno, vsekakor pa je smiselno, enostavno in cenovno ugodno izbrati najem virtualne pisarne. Več o njem si lahko preberete na: https://www.samostojnipodjetnik.si/virtualna-pisarna/